תכנון, יצירתיות והקשבה - על שיווק נדל"ן בתנאי אי ודאות
כל מי שעוסק בשיווק נדל"ן בישראל יודע כי הוא חייב להסתגל לעבודה בתנאי אי הודאות הביטחוניים, הכלכליים והחברתיים הקיימים במדינת ישראל, המסוגלים לייצר שינויים משמעותיים ולעיתים מיידיים, המשפעים על מערך השיווק הפרויקט, קצב מכירת הדירות, צרכי וסוגי קהל היעד, תנאי התשלום ועוד באופן מידי. זו הסיבה כי בשיווק נדל"ן ובישראל בכלל, המשפט של צ'ארלס דרווין מקבל משמעות קריטית "לא החזק ביותר הוא ששורד, אלא זה המגיב בדרך הטובה ביותר לשינוי". ליאור נבון סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת רוזיו עם מאמר הדרך הנכונה לשיווק נדל"ן הקשוב לצורכי רוכשי הדירות בתנאי אי ודאות.